lauantai 15. elokuuta 2015

27.6.2015 ONE THE ROAD AGAIN TOUR HELSINGISSÄ

https://www.youtube.com/watch?v=9ZoMPtR1xRU

                                           27.6.2015 

Lauantai 27.6.2015 oli päivä jota kaikki Finnish Directionerit olivat odottaneen kuin kuuta nousevaa, sillä silloin Brittiläis-Irlantilainen poikabändi One Direction esiintyi Helsingin Olymppia Stadionilla loppuun myydylle katsomolle. 

Itse olin katsomassa myös kyseistä keikkaa ja voin sanoa että aivan ihanan mahtavan huikea bändi ja niin ihania livenä <3. 

Eli nyt tähän siis tulee ''lyhyt'' kuvaus keikkapäivästä.

Lähdimme kohti One Directionia ja Helsinkiä noin 7:30 ja noin 8:30 olimme jo jonottamassa Stadionin ulkopuolella. Jotkut voivat luulla että aika meni todella hitaasti niin eipä muute pidä paikkaansa. Sillä juttellimme muiden fanien kanssa ja syöimme eväitä ja muuten vaan fiilistelimme illan keikkaa. Toki välissä koimme rankan noin 15 min kestäneen rae/vesisade kuuron ja sen kuinka lokit paskoivat päällemme mutta muute odotusaika meni hyvin. 

Noin kello 15:30 aloimme muodostaa jonoja ja valmistautumaan porttien aukaisuun, silloin tajusin että ''OMFG!! I CAN'T BELIEVE THAT I'M GONNA SEE ONE DIRECTION'' siinä hetkessä sydän hakkasi tuhatta tai valehtelematta miljoonaa... 
 Poikia lämppäsivät Isac Elliot ja Mc Busted.

 SITTEN KOITTI H HETKI!! NOIN KELLO 20:59 SE TAPAHTUI: KESKEN LITLE MIXIN DNA BIISIN ALKOI ON THE ROAD AGAIN TOURIN OPENIN TRACK JOLLOIN KOKO STADION ALKOI KILJUA... ITE ALOIN FANGIRLAAMAAN KUN HARRY STYLES HUUSI '' GOOD EVENING HELSINKIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'' MUISTAN KEIKASTA SEN KUINKA ITKIN JA OLIN IHAN FIILIKSISSÄ JA KUINKA LOUIS TOMLINSON HUOMASI KYLTTINI JA KUINKA IHANIA, MAHTAVIA JA HUOMAAVAISIA IHMISIÄ POJAT OVAT!!!!! <3 <3. 


Täytyy kyllä sanoa että tulen muistamaan keikan aina ja kuinka ikävä minulle tulee poikia kun he jäävät tauolle ensi vuoden maaliskuussa Brit Awardsien jälkeen!!











1D:n Forever young (cover biisi) https://www.youtube.com/watch?v=9JVt-JdM4e4


OTRA VIEDOO ( ei mun kuvaamaa)https://www.youtube.com/watch?v=9ZoMPtR1xRU