lauantai 15. elokuuta 2015

27.6.2015 ONE THE ROAD AGAIN TOUR HELSINGISSÄ

https://www.youtube.com/watch?v=9ZoMPtR1xRU

                                           27.6.2015 

Lauantai 27.6.2015 oli päivä jota kaikki Finnish Directionerit olivat odottaneen kuin kuuta nousevaa, sillä silloin Brittiläis-Irlantilainen poikabändi One Direction esiintyi Helsingin Olymppia Stadionilla loppuun myydylle katsomolle. 

Itse olin katsomassa myös kyseistä keikkaa ja voin sanoa että aivan ihanan mahtavan huikea bändi ja niin ihania livenä <3. 

Eli nyt tähän siis tulee ''lyhyt'' kuvaus keikkapäivästä.

Lähdimme kohti One Directionia ja Helsinkiä noin 7:30 ja noin 8:30 olimme jo jonottamassa Stadionin ulkopuolella. Jotkut voivat luulla että aika meni todella hitaasti niin eipä muute pidä paikkaansa. Sillä juttellimme muiden fanien kanssa ja syöimme eväitä ja muuten vaan fiilistelimme illan keikkaa. Toki välissä koimme rankan noin 15 min kestäneen rae/vesisade kuuron ja sen kuinka lokit paskoivat päällemme mutta muute odotusaika meni hyvin. 

Noin kello 15:30 aloimme muodostaa jonoja ja valmistautumaan porttien aukaisuun, silloin tajusin että ''OMFG!! I CAN'T BELIEVE THAT I'M GONNA SEE ONE DIRECTION'' siinä hetkessä sydän hakkasi tuhatta tai valehtelematta miljoonaa... 
 Poikia lämppäsivät Isac Elliot ja Mc Busted.

 SITTEN KOITTI H HETKI!! NOIN KELLO 20:59 SE TAPAHTUI: KESKEN LITLE MIXIN DNA BIISIN ALKOI ON THE ROAD AGAIN TOURIN OPENIN TRACK JOLLOIN KOKO STADION ALKOI KILJUA... ITE ALOIN FANGIRLAAMAAN KUN HARRY STYLES HUUSI '' GOOD EVENING HELSINKIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'' MUISTAN KEIKASTA SEN KUINKA ITKIN JA OLIN IHAN FIILIKSISSÄ JA KUINKA LOUIS TOMLINSON HUOMASI KYLTTINI JA KUINKA IHANIA, MAHTAVIA JA HUOMAAVAISIA IHMISIÄ POJAT OVAT!!!!! <3 <3. 


Täytyy kyllä sanoa että tulen muistamaan keikan aina ja kuinka ikävä minulle tulee poikia kun he jäävät tauolle ensi vuoden maaliskuussa Brit Awardsien jälkeen!!











1D:n Forever young (cover biisi) https://www.youtube.com/watch?v=9JVt-JdM4e4


OTRA VIEDOO ( ei mun kuvaamaa)https://www.youtube.com/watch?v=9ZoMPtR1xRU









tiistai 27. tammikuuta 2015

ON THE ROAD AGAIN TOUR 2015 ALKAA KOHTA!!!!!!


On The Road Again Tour 2015 on One Directionin 4 kiertue joka alkaa 7.2.2015

Kiertueeseen kuuluu seuraavat maa:


Suomalaiset fanit kiljuivat ja fangirlasivat kun kerrottiin että poikien On The Road Again Tour 2015 saapuu Suomeen 27.6.2015

maanantai 1. joulukuuta 2014

24.10. 2014 SE VIHDONKI TAPAHTU!!!!!!



Eli siis 24.10.2014 kerrottiin että ONE DIRECTION TULEE SUOMEEN ENSI KESÄNÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Elikkä siis tosissaan maailman suurin poikabändi ONE DIRECTION vetää ensi kesänä loppuunmyydyn keikkan Helsingin Olymppiastadionilla 27.6 ja 28.6.2015!!!!!!!!!!!


Kun kuulin että pojat oikeesti tulee tänne niin sain välittömästi sellasen itkupotkunaurukiljumis kohtauksen jota kesti ainakin puoli tuntia ^-^

 Olen odottanu melkein viis vuotta että pojat tulis suomeen ja NYT VIHDOINKI TÄNÄ KESÄNÄ 27.6.2015 Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik ja Liam Payne TULEE SUOMEEN! <3 <3




Tuosta päivästä tulee ikimuistoinen, koska se tunne kun sun lempibändi tulee ensimäiselle keikalle Suomeen niin siinä väkisinkin tulee tippa linssiin. Kesäkuun 27. päivä 2015 tulee olemaan yksi elämäni parhaimmista päivistä ja sen voin sanoa että silloin ei tulla välttymään itkemiseltä ja äänen menettämiseltä.
 <3 <3

Enään 13 päivää ennen kuin pojat lähtee On The Road Again Tourille. OMFG!!!!!!!




perjantai 26. lokakuuta 2012

Eppuu:

Tässä on mun muru! Eppu on 3v kääpiövillakoira. Luonteeltaan Eppu on höpsö,leikkisä,herkästi innostuva
Epun syndet on 14.1.!



I love my dog!!!!